سه‌شنبه، اسفند ۰۴، ۱۳۸۸

خیانت یا دوستی‌ خاله خرسه

خیانت یا دوستی‌ خاله خرسه

چقدر می‌توان کوتاه فکر بود که تصور کرد وقتی‌ برنامهٔ تجمعی بزرگ را در وب به صورت همگانی اعلام می‌کنیم کسی‌ از اطلاعات رژیم نیست که این مطلب را به گوش تصمیم گیران سپاه برساند، سپاهی که از سال ۷۹ تمام سرور‌های ماهواره یی (‌ای س پی‌)‌ها را تحت کنترل خود گرفت مانند مروا، ندا، و چندی پیش هم که مخابرات را با مهریه ناچیز به عقد خود در آورد.

نمیدانم چرا نمیتوانم باور کنم آنها که می‌گویند فردا من از هفت تیر می‌آیم، از آریاشهر میایم، خیر خواه مردم باشند یا دست کم خیر مردم را بدانند که چیست. آن افرادی که افتخارشان تعدد زوجین است و به بهانهٔ تحصیل در انگلیس به سر میبرند و هیچ ندارند مگر روابط نسبی با رهبران نظام طرح میدهند تا مردم با دست خالی‌ به کنام شیر روند و چنانچه جمعیت میلیونی هم دارند به جهت محاصره شدن در میان نیروهای سرکوبگر امکان شعار دادن را هم نیابند. هر چه میخواهم به خود بقبولانم که این فرد اتاق فکر که دور از هیهوها است و نمیداند که نمی‌توان در محیطی‌ که قدم به قدم نیروی سرکوبگر تا به دندان مسلح ایستاده هسته تشکیل داد و مبارزه کرد، نمی‌شود که نمی‌شود.

از بزرگتر‌ها به یاد دارم که میگفتند دشمنت را از تصمیمت آگاه نکن، آیا این دوستان که اسب تروا را زین کردند به جهت نا‌ آگاهی‌ این اسب را به میدانی اشتباه و سرشار از مین و در زمانی‌ نا‌ مناسب فرستادند؟ اگر چنین است چرا مجددا می‌گویند در شب چهارشنبه سوری به بالایی پشت بام رفته و شمعی روشن کنید و الله اکبر بگوید ( چه طور است جاوید خامنه یی هم بگوئیم، اگر به نظر شما ساختار شکن نیست)

از دوستانی که نا‌ آگاهانه آب به آسیاب کسانی‌ میریزند که هدفی‌ جز صدمه زدن به جنبش مردم ندارند، می‌خواهم که بیشتر دقت کنند، این ساختاری که از سال ۵۷ شروع به جنایت می‌کند، و این شاهکار تازه هویدا شده: با دانشجو چنان می‌کند که بد تر از نسل کسی‌ توتسی‌ها در رواندا است، چرا باید حفظ شود.

دوستانی میگفتند، با این فراز و نشیب‌ها افراد جوان پخته تر میشوند، چنین است اما نیازی به توضیح نیست که هر روز که بر عمر این حکومت افزوده میشود چه بر سر ایران میاید، چه غارت‌ها که نمیکنند، چه ضربه‌ها که نمیزنند، چه حجم سرمایهٔ که از کشور خارج نمی‌شود، چه بلایی بر سر مام میهن میاورند این جماعت بی‌ وطن.

زمان تجمع ساعت اولیه روز و در مکانی بسته و محافظت شده نیست، هر چند که این تنها راه مبارزه نیست، و از اصل آگاه کردن حکومت از زمان و مکان به این شکل کار درستی به نظر نمیرسد،

دوستان چنانچه اشتباه می‌کنم، اشتباه من را تصحیح نمایید و به پرسشم پاسخ دهید.

آیا این ساختار نباید بشکند؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر